Ezek a külföldi szünetek kétszer is gondolkodnak, mielőtt egy romantikus kirándulást foglalna le

Tartalomjegyzék:

Anonim

Azok számára, akik egy héten át elmennek, egy pár nyaralása megszilárdíthatja a köteléket, javíthatja a szexuális életét, és hosszú távú kapcsolathoz vezethet. Vagy gyors és brutális felbomláshoz vezethet, mielőtt lehetősége lett volna kipróbálni az idegen vámmentességet.

Ha elhagyja a partnerét, kapcsolat létesülhet vagy megszakadhat. Sokak számára ez az első alkalom, amikor minden percben tölti a partnerét - kezdve a svédasztalos reggelit és a napozóágyon tartózkodást, a tengerparti mosásig vacsorára, miközben túlzottan lelkes vendéglők igénylik őket.

De néha nem megy a tervbe. Akár egy kéthetes repülés Alicante-ban katasztrófával zárult le, vagy egy páros kirándulás Délkelet-Ázsiába, amely véget ért, amikor a misszus elmenekült egy Bali szörföstel, mindannyian tudunk valakit, akinek a szíve eltört a külföldön. Itt a Kultúra utazás barátai és családtagjai mesélik a történeteket.

Szívfájdalom a XX. Úton © Alex Mellon

Baj Thaiföldön

- Rövid ideig láttam ezt a lányt Londonban, amikor egyetemi ciklusra költözött Bangkokba. Mielőtt távozott, megemlítette, hogy meg kell látogatnom, és ha tetszett, fontolgassam egy ideig átmenni, amikor a hivatali ideje lejárt.

A jegyek lefoglalásától számított néhány napon belül az egész kissé furcsa lett, és feszült az állandó hosszú távoli, késő esti telefonhívásokon.

Azóta, hogy vettem a jegyeket, elköteleztem magát amellett, hogy kimegyek, és működésbe hozzam, akár romantikus kapcsolatban vagy barátokkal.

A nap, amikor megérkeztem, nagyon ideges volt, de azt hittem, hogy nem lesz olyan rossz, mint a fejemben.

Találkoztunk a repülőtéren, és miután ledobtam a táskáimat a lakásából, kimentem inni. Sajnos a Khaosan Road-ra mentünk - a mai Szomómába vagy a Gomorrah-ba -, és biztosan nem a megfelelő hely a felzárkóztatáshoz és a levegő tisztításához.

Egy bárban végződöttünk az egyetem barátaival. Annak érdekében, hogy megbirkózzon a szorongással és a kellemetlenséggel, bőséges vödör whiskyt ittam. Egy idő után a feszültség túl nagy volt, ezért kimentem, hogy levegőt kapjak. Amikor visszajöttem, látomásul üdvözölte, hogy megcsókolja új barátját.

Visszamentünk a lakásába, ahol egy érv tört ki, amely egész éjjel folytatódott, kivéve azokat a rövid csend pillanatokat, amelyekre rámutattam, hogy a korábban elfogyasztott whiskyvödrökre hánytam.

Reggel azt mondta nekem, hogy már nem tudok otthon maradni a lakásában, és azonnal kirúgott az utcára. Ez volt a háromhetes thaiföldi romantikus utazásom első napja. ” A, London

Szívek törnek, mint egy frissen sült baguette © Alex Mellon

Dühös Párizsban

„Néhány hónapig láttam ezt a lányt, és úgy döntöttem, hogy meglepném egy hosszú hétvégi kirándulást Párizsba, romantikus tudom. Gondolkodtam, hogy a Louvre mellett kávét kortyolgatunk, csókot lopunk az Eiffel-torony alatt, és kézbe-karba sétálunk a Champs-Élysées-en. Esély lenne számunkra, hogy elkerüljük a munka komolyságát és elengedjünk magunkat.

Mindent elkészítettem egy pólóra, de amint a mondás szól, az élet nem mindig úgy működik, ahogy tervezted. Amikor megérkeztünk a szállodába, a Gare Du Nord állomás közelében, nem hasonlított a reklámra, és órákat töltöttünk, hogy újat találjunk, mielőtt lemondtunk sorsunkról, és lefeküdtünk egy romlott és piszkos szobába. A Champs-Élysées-i képeslap-eszmemet összetörték, amikor megrázkódtak az őrült árak, amelyek költségvetési szempontból kevés pénzt hagytak a kiadásokra.

Egy hosszú pár nap a közelben betörve, és egy ágyat megosztva egy kétes megjelenésű foltokkal, nyomást gyakorolt ​​a fiatal kapcsolatunkra. Fáradt és egyértelműen lelkesen hazaérni, folyamatosan vitatkoztunk az ünnep alatt. A koporsó utolsó szöge szinte hiányzott a visszatérő repüléstől, amely kisebb koszorúér kialakulást okozott, és a vakációnkból nyaralást igényelt bennünket.

Az ex, aki kiderült, hogy hatalmasan hitt az asztrológiában és a tarotban, a katasztrófa utat a jövőbeli dolgok jelének tekintette. Miután hazatértünk, néhány napig nem beszéltünk, és egy héten belül széttörtünk. Még mindig Párizst hibázom, de talán nem az akartam, hogy legyen. A, Manchester