Valós életű romantika: Párok, akik utazás közben találkoztak egymással

Tartalomjegyzék:

Videó: Végjáték: A világ leigázásának forgatókönyve 2024, Július

Anonim

Ahogy az időjárás komor és február elhúzódik, talán nincs nagyobb pihenés a késő télnél, mint a Valentin-nap által előidézett színes pop. Akár házas, akár randevú, akár egyedülálló, öröm van a szerelmi történetekben - különösen, ha ez a történet egy esélyt jelent az utazás során.

Nem titok, hogy az utazás elősegíti a romantikát - séta a Párizsban a Szajna mellett, egy szerencsés találkozó egy szép idegennel Buenos Airesben, egy késő esti csók a Panamai tengerpartján - arról számoltak be, hogy egy utazás szexet adhat sőt, meg is segíthet a megtört szív javításában.

A következő valós életbeli románcok távoli célpontokban zajlanak, mérföldre az otthonuktól és a kényelmi zónáktól, akik elmondják nekik. Itt van Mark Choi és egy története egy váratlan repülőtérről, amelyet a jövő feleségével vezettek be. Van Betine Gjoelberg és a metróútra, amely örökre megváltoztatta az életét. Van Lola Méndez, akinek minden randi új külföldi kaland. A következő történetek mindegyike emlékeztető arra, hogy a szerelem miként találhat téged a legkedvezőtlenebb helyeken.

Megtalálom Dél-Afrikában.

„Augusztusban egy barátommal nyaraltam a faluvárosban, és egy nap indultunk a Cape Point-ba, hogy megtekintsük a csodálatos kilátást délre nézve, szó szerint nincs ott az Antarktisz között. Van egy igazán különleges hely, Dias Beach néven, kb. 10 perc sétára a szikláktól. A hullámok óriási voltak, és volt néhány őrült ember, aki megpróbálta szörfözni velük (ne feledje, a tél közepén volt!). A strand üres volt néhány ember kivételével, akik közül az egyik ez a gyönyörű szőke lány volt, és beszélgettünk.

Azt hittem, csodálatos. Az idő rövid volt, és el kellett távoznunk, ezért búcsút mondtunk és külön utat tettünk. Nyugodtan mondhatom, hogy kissé csalódott voltam. Visszafelé barátom azt javasolta, hogy álljunk meg néhány mérföldre az úton egy vad pingvinek híres helyén, és fél órával később véletlenül még egyszer megjelent a barátaival. Nem hagytam, hogy ismét eltűnjön, ezért átfutottam és megkaptam a számát. Aznap este randiztunk Fokvárosban, és a többi - mint mondják - történelem! A második randevúnk valójában Münchenben volt, a harmadik pedig Barcelonában. ” - Shacham Ben, a kulturális utazás operatív igazgatója

Egy „övé” és „övé” szerelmi történet.

„Munkatársak voltunk Londonban, és közeli lettünk, bár semmit sem értettek meg. Véletlenül azt javasolta, hogy jöjjek vele Kínába; véletlenül mondtam igen. Hongkong hőfal volt, tehát amikor átmentünk a kantonba és kinyílt az ég, telepatikusan megállapodtunk abban, hogy ülünk az esőben, míg a helyiek két furcsa angol embert bámultak. Guilinban csodálkoztunk a kupolásos karszt dombokon, zöld narancsot evettünk és figyeltük, hogy az ég rózsaszínű vagy lila lesz. Fürdtünk a Li-folyóban, utána felöltük egymás ingeit és egy éjszakán át egy jenre találtunk egy magáncellát egy férfi szállóban. Széles karimájú fehér kalapot viselt.

„Visszatérve Hong Kong-ba, fejjel lefelé csókoltunk, amikor a falon áthajoltunk a Hopewell Center megfigyelő fedélzetén. Ez (viszonylag) biztonságos volt: nem tudtam tovább esni, mint amit már tettem. ” -G (övé)

- A Himalája messze repült a terepünk alatt, rózsaszín-arany napkeltekor csíkos volt. Nem mész ennél magasabbra. Bár megtettük. Távol otthonról, furcsa földön, ismeretlen nyelvvel. Sétáltunk, beszélgettünk, eltévedtünk. Egy tájfun késett. Vágtak és szúnyogok haraptak meg és megáztak. Mindent szeretünk, és végül egymást.

- Vettem egy olyan lámpást, mint ahogy a Lamma-sziget rakpartján imbolygnak. Egy üveg kígyóbort dobtam a járdára, ahol összetört és vérzett, áztatva minket és elvágva a hüvelykujját. Tíz évvel később félbeszakítottuk az Emei Shan-t - egy szent buddhista hegyet -, hogy meglátogassunk egy esetre, ha valahol a kettő között elveszítjük egymást. Visszaindítottam repülőgépét Londonba, és Ausztráliába indultam. A vadonatúj Walkman-on nagyon hangosan játszottam az összeállítási szalagot. Ezek voltak a dolgok

és álmaink megvalósultak. ” -A (Hers)

Párok, akik együtt utaznak, együtt maradnak.

„Amikor először találkoztam Jeff-kel New Yorkban, azt terveztem, hogy Londonba utazom, hogy a következő hónapban néhány szállodát vizsgáljak meg. Egy hónapja randiztunk, amikor egy este kimentünk italozni, és bevallom, hogy egy sör túl sok - meghívtam Jeffet, hogy csatlakozzon hozzám Londonba. Mindig meglehetősen impulzív ember voltam, tehát meglepett, amikor Jeff egybevágott a spontanitásommal és igent mondott!

„Újonnan verve párként Londonba repültünk, és inkább az utolsó pillanatban úgy döntöttünk, hogy az utat Párizsba is kiterjesztjük. Bár korábban már sokszor jártam Franciaországban, nincs semmi olyan, mintha Párizs hátterébe szerelmes lennék. Mi voltunk a végső romantikus klisék: tánc az utcán, sétálunk a Szajnán, zárva hagyva a Ponts des Artes hídot, megosztva a Notre Dame süteményeit. Az együtt utazás lehetővé tette számunkra, hogy mélyebben kapcsolódjunk egymáshoz, amikor nyelvi akadályokkal szembesülünk, eltévedtünk és nevetettünk az utazási emlékekben. Ez volt a legromantikusabb út, és amikor visszatértünk New Yorkba, gyorsan úgy döntöttünk, hogy együtt költözünk. A forgószélű romantika csak az idő múlásával virágzott, és ma - évekkel később - még mindig együtt vagyunk, még mindig utazunk, és készülünk a következő nagy ázsiai kalandunkra. ” -Nikki Vargas, a kulturális utazás utazási szerkesztője

Nemzetközi szerelmi kapcsolat.

„Tavaly márciusban találkoztam Madridban Madridban, de alig három hónappal később, májusban távoztam Olaszországba. Soha egyikünk sem akart (vagy nem akartam) távoli kapcsolatokba kerülni, de az utazás együtt tartott minket. Májusban egy romantikus hétvégét töltöttünk Bolognában, mindent megtetve a látnivalóval. Júliusban Velencébe mentünk, és a holdfény alatt sétáltuk a csatornák mentén. Októberben találkozott velem Marokkóban, Fezben, hogy megünnepeljék születésnapomat, és decemberben két hétre visszamentem Madridba az ünnepekre. A távolság ellenére sikerült beleszeretnünk az együtt utazás és az új városok felfedezése révén. Kölcsönös kíváncsiságunk és más kultúrák iránti elismerésünk segítette a mély kötelék kialakítását köztünk. Hat hónapig önként vállalkozom Indiában, és azt tervezi, hogy márciusban meglátogatja a Holi fesztivált. Egy év telik el, amikor megismerkedtünk és harmadik kontinensünkkel együtt jártunk. ” -Lola Méndez, Miss Filatelista.

Szerelem a hátizsákok idején.

„A házastársammal és az utazási partnerommal egy vonatúton találkoztam Krakkó és Budapest között. Pontosabban, ez egy véletlenszerű szennyeződés-folt volt a semmi közepén Szlovákiában. Ott láttam egy gyönyörű hátizsákos üldözőbe a vonatot. Megkérdeztem az ausztrál vasútállomástársaimtól, miért lenne itt hátizsákos ember, amikor azt mondták, hogy ismerik őt. Kiderült, hogy bezárták az alvó kocsiból, és az egyik autóról a másikra kellett futnia, hogy bejusson, mielőtt a vonat újra elindult. Ivtunk az apró emeletes szobánkban, és az éjszakát azzal a bátorsággal töltöttem, hogy kérjem tőle az e-mail címét. Furcsa sorscsavarás volt az, amikor a budapesti vendégházban végződöttünk. 10 évvel később együtt visszatértünk ugyanabba a vendégházba. ” - Shaun Robertson az életből az utazásban.

Találkozó jövőbeli feleségével a repülőtéren.

„A feleségem és én együtt középiskolába mentünk. Egy év volt engem alatt, és bár akkoriban ismerősök vagyunk és több baráti barátunk voltunk, minden bizonnyal véletlenszerűen láttuk egymást az évek során.

“Nem sokkal a főiskola után költöztem New York-ba, és itt kezdtem dolgozni. 2013 októberében egyik barátom feleségül ment Texasban, és visszamentem az esküvőre. A terminálon lógtam, összezavarodtam a kamerámmal, amikor valaki arra kért, hogy menjek el az útból, hogy a konnektor segítségével csatlakoztassák a telefonjukat. Amikor felnézett, megdöbbent, hogy egy ismerős arcot látjak. Leendő feleségem azonnal felismert engem, és hamarosan rájöttem, hogy New Yorkban egy ügyfélnél dolgozik, és éppen most költözött oda. Azonnal azt mondtam, hogy össze kell állnunk, miután mindketten visszatértünk a városba, és kapcsolattartási információkat cseréltünk. Felszálltunk az (ugyanazon) repülőgépre és vissza repültünk Texasba.

- Íme, íme, azon a hétvégén Sandy hurrikán elütötte, és végtelenségig beragadtunk Texasba. A legtöbb időt kihasználva úgy döntöttünk, hogy néhány randevúra megyünk, és a többi onnan indult. ” -Mark Choi, szerkesztői és kereskedelmi videó a kulturális utazásról.